Przejdź do komentarzySIŁA KOBIET
Tekst 3 z 7 ze zbioru: Osobiste narzekania autora
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2023-06-02
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń192

Państwo powinno wspierać swoich obywateli, dążyć do ich jak największego dobrobytu, czynnie zmniejszać dyskryminację i promować tolerancję. Państwo powinno zmniejszać nierówności tam gdzie nie ingeruje to w innych. Kobiety są słabsze co powoduje przemoc i nierówne szanse, więc czemu tego nie zmienić? Bo to biologia, tylko że ona też nie jest nieomylna. Jeśli coś powoduje cierpienie to musi się coś z tym zrobić bez względu na przyczynę. Dla mnie ta różnica jest po prostu błędem, nie wiedzę jaki współcześnie sens i cel ma ta różnica, nic dobrego to nie daje.  

Nie chodzi mi o to aby wszystkie kobiety zmusić do zmiany, tylko stworzyć technologię aby ten kto by chciał mógł z niej skorzystać, tak aby kobieta miała szansę na konkurowanie z mężczyzną. Obecnie praktycznie takich sznas nie ma i szczerze mi się to dosyć mocno nie podoba, trochę mi ich szkoda. 

PS Jestem facetem. WIEM ŻE ZNACZNEJ WIĘKRZOŚCI MOŻE TEN TEKST NIE SPODOBAĆ ale nigdzie w internecie takiego pomysłu jeszcze nie widziałem, więc postanowiłem się nim podzielić


  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
No i dobrze. Ja tylko widzę trzech janków.
avatar
Ależ rywalizacja, konkurencja - czy nawet (w skrajnej postaci) walka - z kobietami w ogóle nie wchodzi już w grę! One po prostu nas wszędzie już zastąpiły w każdej nieledwie dziedzinie!

WIĘKSZOŚĆ piszemy - zgodnie z zasadą stopniowania przymiotników, od których ten rzeczownik się wywodzi - piszemy przez SZ.
© 2010-2016 by Creative Media
×