Przejdź do komentarzyNo nie może to być
Tekst 8 z 9 ze zbioru: lamus
Autor
Gatunekfilozofia
Formaproza
Data dodania2023-07-03
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń213

Obraz z więzienia z 2027 roku – Białystok.

O ścianę siedzi oparty stary dziad Roznar Dużochamski z Piątej Brygady Kibolskiej. W celi jest ciasno, panuje półmrok.

Zapraszam was byśmy tam weszli i przeprowadzili krótką hipotetyczną rozmowę. Myślę że można przewidzieć w jakimś tam procencie, co owy szlachetny partyzant  może powiedzieć.  Dzięki takiej retrospekcji możemy dowiedzieć się, co ludzie ułomni myślą na temat współczesnych zdarzeń

Myślę, że to możliwe i że ja potrafię, choć w przybliżeniu określić potencjalne odpowiedzi….-, bo miałem okazję poznać ludzi z tego portalu i poczuć łagodność w śpiewnej mowie oraz konkret w myśli ….. jak i dosadne słownictwo a zarazem celne w PUNKT !


A więc zaczynamy


, - Wiciu wiesz że w 1996 roku Polka dostała nagrodę Nobla .

- A to pięknie, a co ona takiego napisała?

- Raczej same wiersze, trochę sentymentalne, ale za to dość sprawne i z dobrze dobranym słownictwem. Jednak wcześniej pisała wiesze pochwalne dla kruchty i namawiała by mordować inteligentnych i myślących swobodnie. A później poparła niejakiego Debilskiego z Żoliboża; niby z Polak, a walnięty jak ruski kacap.

- No nie może być, w głowie nie mieści się, że tak będzie

- Jednak to prawda

- To albo jeszcze Moskwa rządzi? ….. A ona to nie jakaś Roznarówka od Putina?

- Niestety Polska już niby jest wolna, a dyktaturka idzie, dławienie wolnej myśli i kruchtowe średniowiecze a ona to Polka.

- Łoj cyganisz mnie chyba, bo nie może być, by jakieś ostatnie skur....ństwo Nobla dostać mogło.

- Nestety to prawda

- Nie może to być, no nie może to być


  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Niech wszyscy pamiętają dokąd ten kraj doprowadziły oszołomy i nawiedzeni.
Zawsze do upadku.
© 2010-2016 by Creative Media
×