Przejdź do komentarzyO pewnym prokuratorze
Tekst 31 z 94 ze zbioru: Satyriady
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-07-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2122

``Na ulicach widzę mordy zdradzieckie!

Krzykliwe, na pewno jeszcze ubeckie.

Pryszczate? To nasienie posowieckie``.

Przerwał, otrzepał stare. Uśmiechnął się:

``Czas nowych wsadzać, wiatr historii wieje``.



  Spis treści zbioru
Komentarze (16)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Hardy, najprawdziwsza prawda.
avatar
Widziałam, taką twarz z wierzchu dobrze zakonserwowaną, a wewnątrz przypominającą kameleona, zmieniającą się od historii powiewu.
avatar
Janko, z prawdą się nie dyskutuje, prawdę się przyjmuje.

Puszku, też, nie tylko widziałem, ale i widzę taką twarz, zawsze ustawiającą się do wiatru...
avatar
... lecz najśmieszniejszy jest Paweł K.
który jest przeciw, a nawet za.

:)

Pozdrawiam, Hardy :)
avatar
Hardy, wycierasz, czy plujesz? A może jedno i drugie? Krystyna gadała, że po wakacjach wezmą się za nas. Za zdradzieckie media. Nie będzie mord zdradzieckich w mediach. I wycierania też nie będzie.

Do końca wakacji będę czarny, ale po nich zrobię się na biało i nikt mi nie wmówi, że białe było czarne, a czarne zrobiło się białe. Gówniany ze mnie malarz, ale do tej sztuki nie trzeba pędzla.
avatar
O tak, Piórko, o tak.
Jak to mówił Paweł K.?
Jeżeli zostanę politykiem,
to mówcie na mnie... ;)
avatar
Legionie, drugie odpada w przedbiegach, z pierwszym daję sobie radę, nie dochodzi ani nie pozwalam.
Krystyna nie ma nic do gadania, to tylko katarynka o poziomie piaskownicy (z uszanowaniem dzieci). Żałosna kobieta, nie zawracam sobie nią głowy.
Co do wakacji i nadchodzących miesięcy - pożyjemy. Natomiast za kilka lat z przyjemnością pooglądam niektórych w gustownych, jednolitych wdziankach. Sprawiedliwość czasem jest nierychliwa (jak polskie sądy) ale, właśnie, to tylko kwestia czasu.
avatar
W jednolitych wdziankach chodzą w obozach, a w zakładach karnych w cywilkach. Niebezpieczni w mundurkach pomarańczowych, jak żarówa. Kiedy taki wychodzi z celi, wówczas jest "Stan zero", czyli wszystkie cele zamknięte, a klawisze w gotowości.

Wszystko zależy od suwerena, a on już jakby to powiedzieć "posunął się znacznie" ("posunąć" to dramatyczne faux pas w pewnych okolicznościach).
avatar
Mordy od słowa zamordyzm,ale -otrzepał stare-co?
SPODNIE?Dlatego odejmuję:)hhihi.
avatar
Legionie, masz rację - w cywilkach. Niech im łoże twardym będzie.
Wiesz, kiedy ktoś/coś zbyt się posuwa, czasem powoduje gwałtowny skurcz czegoś/kogoś drugiego. Wtedy działa to jak imadło...
avatar
Anettulo, nie. Niezbyt lubię tłumaczyć dosłownie skojarzenia, ale niech będzie:
- "Mordy zdradzieckie" to nie zamordyzm, tylko cytat z niedawnych wrzasków prezesika pewnej partii w Sejmie, skierowanych do posłów opozycji,
- "otrzepał stare" - pozbył się tego, co dawniej robił i przeciwko komu. Teraz swoją chorągiewkę ustawił zgodnie z nowym wiatrem i wiernie, jako neofita, służy nowemu panu,
avatar
Jednak zamordyzm,ale reszta nie bardzo do mnie przemawia,dlatego,ze nie słyszałam prezesika.Nie oglądam go.
avatar
"Obywatele mają prawo do informacji, mają prawo do wyboru. Nie wolno nimi manipulować, a po to potrzebny jest prawdziwy pluralizm. W Polsce mamy do czynienia z chorobliwą koncentracją mediów – mówił na kongresie Prawa i Sprawiedliwości prezes Jarosław Kaczyński.

W trakcie czwartkowego wywiadu w TV Trwam Kaczyński był pytany m.in. o najbliższe reformy, jakie wprowadzić planuje Prawo i Sprawiedliwość. - Jeśli chodzi o duże reformy, to z całą pewnością stoi przed nami kwestia dekoncentracji mediów. Tu też będzie zapewne bardzo silny opór - odpowiedział prezes PiS, nawiązując do ostatnich protestów dotyczących zmian w wymiarze sprawiedliwości".

A nie mówiłem, że to karłowate bydle skoczy na wolne media?
Mało szczurowi tej fabryczki wazeliny prowadzonej przez największą polityczną prostytutkę Kurskiego!

Od dziś będę nazywał pisowskie ścierwa po imieniu. Wypierdalać gnoje!
avatar
Nie przeklinaj legion.
avatar
Skoro się wszędzie widzi zdradzieckie mordy, to może najwyższy czas udać się do psychiatry, bo po tej akcji to widać, ze zdrowie psychiczne nie dopisuje. Takie osobniki nie powinny w ogóle pełnić żadnych ważnych funkcji w państwie.

Poniekąd nie dziwię się, że pisi krzykacze tak bardzo czują sowiecki odór - szkoda tylko, że nie mogą zauważyć, że to z nich się on wydobywa.
avatar
Wsadzanie nowych jest zadaniem każdej prokuratury.

więzień pękające boki
wszędzie mają widoki
© 2010-2016 by Creative Media
×