Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 41,30-32
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-04-16
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1168

`a po nich nadejdzie siedem lat głodu i zapomną, że była wielka obfitość w ziemi egipskiej, i głód wyniszczy ziemię` Czyli po siedmiu cyklicznych latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) Nadejdzie siedem cyklicznych lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, głodu, brak produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji i zapomną, nie będą pamiętać, że była wielka obfitość produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji w ziemi egipskiej, umowna nazwa kraju zamieszkałego przez plemię Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) I głód, brak produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8), wyniszczy, zaprzestaną odbywać się oddziaływania informacyjne rodzajów informacji ze wszechinformacją na ziemi - rodzaj informacji `tak że nikt nie będzie pamiętał o obfitości w kraju z powodu tego głodu, który nastąpi, gdyż będzie on bardzo ciężki` Czyli tak że nikt, żaden człowiek - rodzaj informacji nie będzie pamiętał, zapomni o obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji w kraju plemienia Chawili, syna Kusza, z powodu tego głodu, braku produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji, który nastąpi po siedmiu cyklicznych latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości produktów rodzajów informacji i produktów z jednego rodzaju informacji, gdyż będzie głód bardzo ciężki, bo bez produktów rodzajów informacji, i bez produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) `A że sen powtórzył się faraonowi dwukrotnie, znaczy to, że rzecz ta jest u Boga postanowiona i Bóg niezwłocznie ją wykona` Czyli a że sen, stan mózgu do postrzegania zamieszczonych w czasoprzestrzeni symbolicznych znaków wydarzeń przyszłych powtórzył się faraonowi dwukrotnie, znakiem jest to, że wydarzenia przyszłe są u Boga Wszechmogącego postanowione, wola Boga Wszechmogącego wykonana będzie i Bóg Wszechmogący postanowienia na pewno wykona (Rdz 41,30-32)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×