Przejdź do komentarzyJak zrobić kabaret?
Tekst 3 z 25 ze zbioru: Odpryski
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formaproza
Data dodania2020-02-18
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń840

Żeby zrobić kabaret, najlepiej ubrać się jak kretyn. Co prawda przeciętny kabareciarz i tak wygląda jak ten kretyn, bez względu na to, w co się ubierze, jednak idiotyczny strój jak widać poprawia mu samopoczucie.


Najczęściej na początku wychodzi jeden rozweselacz. Dzięki temu może jakiś czas pleść coś całkiem bez sensu, a przez to występ jest dłuższy.


Po chwili na scenę wchodzi, drąc się niemiłosiernie, jego kolega. Oczywiście, ten pierwszy może udawać, że nic nie rozumie, przez co skecz zyskuje kolejne dodatkowe minuty.


Potem obaj zaczynają na siebie tupać i wymachiwać rękami. Prawdopodobnie wydaje się im to śmieszne, ponieważ jeden z nich zaczyna się śmiać, co też wydłuża ich występy.


Innym sygnałem jest dłuższe zamilknięcie. Wtedy publiczność powinna bić brawo. Już po pięciu sekundach  najczęściej wszyscy zaczynają orientować się w sytuacji i to właśnie robią.


Oklaski na stojąco!

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Rzecz tutaj o kabarecie-tandecie.

Nie mylić z wysublimowanym Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego

WIELKIM KABARETEM "STARSZYCH PANÓW".

Gorąco polecam wszystkie ich spektakle!!
avatar
Emilio - popieram Twój tok myślenia - porządnie ubrani kabareciarze są o wiele bardziej doceniani przez widownię niż niechlujnie ubranych .. obszczymórków
avatar
Najlepszym kabaretem jest samo nagie, jakim je p. Bóg stworzył, żucie. Nic tego - nawet poezja - n8e przebije!
© 2010-2016 by Creative Media
×