Przejdź do komentarzyO wypadnięciu z worka
Tekst 74 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-03-09
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2951

O wypadnięciu z worka


Powiedział pewien facet z Fromborka,

że dzisiaj szydło wypadło z worka,

robiąc wielkie zamieszanie,

lecz nikt nie wie, co się stanie,

jednak ktoś pewnie znajdzie się w Tworkach.

  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Czy to Tworki, czy może inne miejsce?
Czy facet z Fromborka ma dobre źródło informacji?
Fajny limeryk.
avatar
Dziś było Waterloo. Nawet Orban! Dziś każdy normalny człowiek, który nie przebywa, bądź nie posiada skierowania do Tworek musi się zgodzić z tym, że PiS ma przeciwko sobie cały świat! No może poza panem Łukaszenką. Każdy zwolennik Kaczyńskiego musi dziś przyznać, że pan Kaczyński walczy już z całym światem. Czy on jest herosem? Czy on udusił węża w kołysce? A może ukradł Księżyc? A gówno! Księżyc jak świecił, tak świeci! To jakie on ma zwycięstwa na koncie, żeby się mierzyć z całym światem? A może on jest jak Dawid? Może będzie rzucał kotem w Goliata? Co?
To już qurwa koniec. Znaczy się początek końca. Dziś Ziober nie wylezie z kibla przez całą noc. Będzie laksował. Wielu dziś w nocy będzie się pocić i myśleć o katapulcie. Może Ameryka południowa? Tam spierdalali naziści.

Zostało wam dwa i pół roku pajace. Maksymalnie dwa i pół roku. Ja bym się pakował, ale wy będziecie kombinować i przekombinujecie.

Wzywam wszystkich trolli! Bestia broczy!
avatar
A Ty, łysy gogosiu nie myśl, że będziesz pracował dla kogokolwiek. Ty już jesteś trędowaty w środowisku.
avatar
Na niektórych czekają Tworki,
na innych TeKa,
a na jednego
osiemnasty paragraf kk
czeka. Się doczeka.
avatar
Miało być amen, a skoro tak się nie stało, to mam zbanowanego jednego użytkownika.
avatar
Oremus!
Pax vobiscum!
Spitulis manore!
Cracre mia!
Omine tentor, domine, nostre!
avatar
Wyszło z worka szydło,
Ziobro i mamidło,
Wąsik i straszydło,
I dziwadło, a z nim bydło.
W worku im obrzydło.
avatar
Bóg z nimi i krzyż im wszystkim na drogę!
avatar
Pani Emilio, bardzo dziękuję.
avatar
Szydło jako premier zarabiała w Polsce kilkanaście tysięcy złotych, po to, żeby na unijnych salonach w świetle fleszy oficjalnie siebie ośmieszać. Obecnie od czterech lat zasiada w Parlamencie Europejskim, gdz8e jako głos sprzeciwu wobec "dyktatury Brukseli" pobiera comiesięczną dietę europosła w wysokości dziewięciu tysięcy euro. Co myśleć o kimś, kto jedną ciepłą rączką zagarnia grubą kasę, a drugą wygraża temu, od kogo tę kasę d9staje?
avatar
Belino, serdeczne dzięki. Jej to po prostu się należy!
© 2010-2016 by Creative Media
×