Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 25,27-30
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-02-09
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1381

`A gdy chłopcy wyrośli, Ezaw był mężem biegłym w myślistwie i żył na stepie` Czyli a gdy dwóch chłopców, potomków danych od Wszechmogącego Boga. Wyszło z łona Rebeki, to rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, i dwóch chłopców, braci bliźniaków wyrosło na mężczyzn - funkcjonalnie ukształtowanych zewnętrznie i wewnętrznie do rozmnażania się, rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Ezaw pierworodny potomek był mężczyzną biegłym w łowieniu zwierząt, i życie myśliwego prowadził na stepie `Jakub zaś był mężem spokojnym, mieszkającym w namiotach` Czyli Jakub, brat Ezawa natomiast był mężczyzną, spokojnego domowego życia, pomagając w domu i w zagrodzie `Izaak miłował Ezawa, bo lubił dziczyznę, Rebeka natomiast kochała Jakuba` Czyli Izaak i Rebeka podzieleni w miłowaniu i kochaniu dwóch potomków, braci bliźniaków danych od Wszechmogącego Boga. A wszelkie podziały prowadzą do konfliktów, dramatów i śmierci. `Pewnego razu przyrządził Jakub potrawę, a Ezaw przyszedł zmęczony z pola` Czyli pewnego dnia przyrządził Jakub potrawę z czerwonej soczewicy, a Ezaw brat Jakuba przyszedł do domu zmęczony pracą w polu `Rzekł wtedy Ezaw: Daj mi, proszę, skosztować nieco tej oto czerwonej potrawy, bo jestem zmęczony` Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezawa do Jakuba: Daj mi, proszę, skosztować nieco tej oto czerwonej potrawy z soczewicy, bo jestem zmęczony i głodny, bo przyszedłem z pola `Dlatego nazwano go Edom` Czyli dlatego nazwano Ezawa Edom, bo gdy Ezaw stał się mężczyzną, to jego ruda barwa owłosienia, stała się czerwona, jak czerwona soczewica i czerwone góry Seir (Rdz,25,27-30)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×