Przejdź do komentarzy'Stalking 2': Aby dookreślić
Tekst 24 z 38 ze zbioru: Parafrazy Marchołtowe. Absurdeski
Autor
Gatunekhorror / thriller
Formaproza
Data dodania2020-11-24
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1138

Przeczytałam ostatnie odpowiedzi tej najkulturalniejszej na PubliXo nadproducentki słów ;)


Najpierw cytat z listu otwartego:


Choć początkowo niektóre Wasze wiersze bardzo mi się podobały, szybko zorientowałam się jednak, że należycie do nienawistnych, napastliwych, niekulturalnych ludzi, a takich omijam szerokim łukiem. Zbyt cenię sobie radość życia, bym miała się babrać w...


Wprawdzie, jak już wspomniałam, od dłuższego czasu dochodziły mnie słuchy, że mnie podle szkalujecie w różnych miejscach, to jednak nie chciałam odbierać Wam przyjemności pozbywania się jadu nienawiści... Szkoda by Was było, gdybyście się mieli jego nadmiarem udusić.”


Obecnie zaś jedną z wielu tejże – wiadomo „nadproducentka” - odpowiedzi z rodzaju „mowy miłości”:


Gruszko, to podobnych tekstów tej zacnej dwójki o mnie i skierowanych do mnie (jak mi donosili niektórzy użytkownicy) — mogłabyś tutaj wiele znaleźć, tyle że chamskich, obelżywych, a mój tylko jeden... i to taki ładny, bez cienia chamstwa. ;”


Zatem:


a) „ … nie chciałam odbierać Wam przyjemności pozbywania się jadu nienawiści... Szkoda by Was było, gdybyście się mieli jego nadmiarem udusić.”;


Och, jaka ja kulturalna, jaka miłująca spokój, radość, przyjaźń etc. dlatego zaakcentowałam, co podkreśliłam, żeby nie było tu żadnych wątpliwości; wobec czego:


b) „Gruszko, to podobnych tekstów tej zacnej dwójki o mnie i skierowanych do mnie (jak mi donosili niektórzy użytkownicy) — mogłabyś tutaj wiele znaleźć, tyle że chamskich, obelżywych, a mój tylko jeden... i to taki ładny, bez cienia chamstwa.”


Uwaga: „bez cienia chamstwa”, więc uduśćcie się … chamskimi… obelżywymi… a mój tylko jeden… bez cienia chamstwa!…


Kłamstwo jedzie na łgarstwie i popycha manipulacją: tu nie ma żadnej „zacnej dwójki”. Befana – wcześniej wrzos10 – jest na PubliXo [z przerwą od listopada 2013 do września 2014] od 10 czerwca 2011. Zaś dlaczego przez 10 miesięcy jej nie było, to stosowny link ten wciąż najważniejszy]:


https://www.publixo.com/forum/0/tid/328


Knoedel z kolei zarejestrowany od 5 lutego 2017.


W świetle niniejszego: ilekroć nadproducentka słów będzie sobie znowu wycierać kłapaczką moją Ojczyznę, tylekroć zareaguję. Nie tylko na Forum, także gdzie indziej. Są bowiem rozmaite Stowarzyszenia Obrony Dobrego Imienia Polski i Polaków, które skutecznie potrafią egzekwować od jej podobnych (aż mi się ciśnie pod klawiaturę paskudne słowo) - szacunku i autentycznej tolerancji.


  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Otóż to, befano... prawdziwy cham nawet nie wie, że jest chamem. Myśli, że jest krzykliwym, jowialnym, bezpośrednim i nie owijającym w bawełnę gostkiem.
Podobnie z grafomanią. Grafoman, też nie wie, że jest grafomanem i ciągle jest upretensjonowany, bo pisze takie "ładne" teksty.
Ja nie muszę się wstydzić, że jem niemiecki chleb, bo zarabiam na niego swoją pracą. Nawet mógłbym w Mozambiku chleb jeść, gdybym tam na niego zarobił, natomiast zrzekłem się Kindergeld, na korzyść polskich emigrantów. Niech się cieszą. Co czwarte dziecko w Germanii nie przynosi kanapki do szkoły nie dlatego, że zapomina, ale dlatego, że tatuś spłaca raty za wypasiony samochód, bo sąsiadom trzeba żółci upuścić i nie zawsze dziecko jest najedzone. Te dane podaję za niemieckimi mediami, że o wszawicy nie wspomnę, która szerzy się, jak w Rosji, za Stalinu, za Rodinu, a wszy kłębią się we włosach dzieci w najbogatszym w Europie kraju. Robotnicy chodzą z popsutymi zębami, albo tylko z dwoma, bo Kasa Chorych nie ma tanich opcji na kłapce. Żeby pomarzyć o jako takich zębach, to trzeba wyłożyć 5000 do 10000 euro, dlatego rozpijaczeni w piwie rzemieślnicy, tzw. Handwerker wolą codziennie palić dwie paczki papierosów (14 Euro) i wyżłopać min. 4 piwa dziennie. Zatem skąd będzie na zęby. Mam dwóch takich rodowitych "Wilczurów" aryjskich... jeden ma 4 zęby na dole a drugi dwa na górze. Jak precla nie zanurzy w kawie, to nie pogryzie. Mają około 45 lat każdy.Żona jednego zrobiła sobie standardowe kłapce na kredyt za około 2000 euro ale kasa chorych niewiele zwróciła. Wygląda, jak nutria i coraz to poprawia kłapca jak mówi i ma tylko 40 lat. Naturalnie, to wycinek. Nie brakuje ludzi z ładnymi zębami, ale nie każdego stać. Służba zdrowia ledwie dyszy w pandemii, o czym już linkowałem. "Piękny", fasadowy kraj.
© 2010-2016 by Creative Media
×